Sundsvall över dagen

Som tidigare nämnt så åkte jag och syster Sara mot kusten över dagen. Hittade massa fint på stan. Det blev en jeansjacka, ett jättefint armband och ett par solglasögon för min del. Plus lite presenter till Tilda.
Sara var inte dålig på att hitta grejer hon heller. En superfin klänning, en tisha, vår och sommar skor.. Ja jag kommer knappt ihåg allt hon hittade. Och för att inte tala om allt fint från Ikea! Vi har precis monterat ihop, satt upp, placerat ut, bäddat om (fast de rosafärgade) och arrangerat allt hon hittade. 
Och innan vi styrde vår väg mot snöiga Jämtland så åt vi såklart tacobuffé på Biteline. Johanna = svag för tacos.
Så nu ser jag väl mest gravid.

Suuuupermysig dag! Tack kära syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback