Hej det var inte igår!

Som sagt så har min storebror varit här hemma och hälsat på i helgen så då prioriterar jag inte att sitta framför datorn. Sorry, men det är sant. Vi har i alla fall hunnit med en massa roligt och mysigt. Som att gå på Gregoriemarknaden här i stan. Sen for vi till Åre över en dag och åkte bräda samt slalom. Och det var så himla skönt väder också, snacka om att pricka in rätt dag! Blev dock påkörd av en idiot till skidåkare.. Fast jag vet inte om man kan kalla en sån för skidåkare, som inte har någon uppsyn alls. Kunde slutat illa det där. "Idiotjävel" skrek jag efter han.. Precis vad han förtjänade. Synd bara att det var så mycket folk nere vid liften så jag inte hittade igen han.. Då hade han fått veta ett och annat! Han behöver inte kapa mina ben bara för att han väljer att åka som en galning.
Sen var jag och Fredrik och såg Kent i Sundsvall. Så bra! Jocke Berg hade en grymt snygg jacka också.. i silver (foto från Sundsvalls tidning). Dom blir bara bättre och bättre nu när dom kan välja från fler bra låtar. Såg att Kent kommer till Yran också. Gissa vem som kommer stå där i publiken?

På söndagen så åkte familjen Karlsson på utflykt till Andersön. Solen lyckades också titta fram ibland. Där stekte vi kolbullar med fläsk och så åt vi pappas semlor. Mmm.
Det har varit himla mysigt att ha Anders här. Det blev så tomt när han åkte.. Snyft. Men jag och Sara planerar en tripp ner till dom i vår, så det ser jag fram emot. Och se Tilda som blivit så stor.

Tillråga på allt så fick jag ett paket innan helgen med. Nämligen armbandet som jag vann! Sött paket var det också.. Roligt med handgjort liksom.


sjsol



Kent - Socker (från Sundsvall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback