Sjuk

Jag är på bättringsväg. Märkte att jag fick ont i halsen redan på skiweek. Och nu har jag alltså en luftvägskatarr som har gått ner i höger lunga. Men som sagt, jag är på bättringsväg. För några dagar sedan var det riktigt illa.. Har legat i mer eller mindre 40 graders feber och andningssvårigheter. Och så sjuk har jag inte varit på länge. Jag har varit otroligt uttorkad, så natten mot söndag blev ingen lek för mig då jag troligtvis drabbades av vinterkräksjukan. Jag spydde, och jag spydde, och jag spydde.. Jag spydde hela natten så att jag höll på att svimma. Efter det var jag extremt uttorkad och svag.
Jag gillar inte brustabletter, jag har sk "bad memories" av såna. Men vätskeersättning i brustablettform var min enda utväg, annars dropp. I måndags så besökte jag läkare då min feber gått upp igen. Och nu äter jag äntligen antibiotika.. Men det rasslar fotfarande i höger lunga. Så jag bara tar det lugnt och åter lugnt.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Kry på dig tjejen!
Vi saknar dig ska du veta.
Många kramar till dig!

2008-01-31 @ 23:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback