Johanna stylar

Jag längtar till vår och sommar då klänningar kan bäras med bara ben. Till våren gäller mycket färg och mönster, framförallt blommigt. Var inte rädd för att använda ett starkt mönster till starka fäger. Det ska inte alltid vara så matchat. Här har jag valt ut några coola koncept enligt mig. Och faktiskt, jag kan riktigt se Sienna Miller eller Chloe Sevigny bära något av dessa..

kl2
Klänning Behnaz Sarafpour, skor Bally
kl3
Klänning Carolina Herrera, skor Louis Vuitton
kl1
Klänning Yves saint laurent, skor Jimmy Choo


BloggRegistret.se



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt!!

2008-01-12 @ 16:35:43
Postat av: Nina

Gud vilka underbara klänningar och skor.. Nu vill jag ut och shoppa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback