Fika med Litsbrudar

Igår eftermiddag fikade jag med några Litsbrudar; syster Sara, Carina (tillbaka från staterna) och Camilla (tillbaka från Mora). Det blev en paj och några skedar av Camillas kladdkaka på nyrenoverade Törners. Har inte varit där sen dom byggde om. Det var hur trevligt och mysigt som helst.. Tror inte jag skrattat så mycket på länge ("living on the edge").
Det är kul att ni alla är hemma i Östersund nu tycker jag!

Nu ska jag stoppa i mig lite frukost och sen ska jag ner på stan och göra lite ärenden.

Här kommer en bildserie när jag hade det långtråkigt och väntade på att Camilla skulle dyka upp hemma hos mig efter jobbet innan fikan.


Kommentarer
Postat av: Nina

Thihi sötnos! Jag läste ovan att du är jättesjuk! INTE BRA... Krya på dig gumman, fort! ;) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback