Träning på Pulzinn

Idag har jag varit en skjutjärnsreporter för Studentyra.se. Jag, Matthias och Fredrik besökte träningsstället Pulzinn här i stan för att kolla läget. Och det verkade väldigt bra där måste jag säga. Bra att det varken är inskrivningsavgift eller bindningstid. Plus studentrabatt för alla studenter.
Så ni kan läsa det jag har skrivit på studentyras hemsida inom en snar framtid. Och såklart se alla fina bilder där vi spänner oss lite hehe. (Och och och se min 90-tals affisch jag gjorde åt dom).

Här kommer några smakprov på muskelknuttarna..

arg




Kommentarer
Postat av: Sara

Sötnos!

2008-02-21 @ 23:16:40
Postat av: Anonym

Ja det finns bara en sötnos där

2008-02-21 @ 23:34:06
Postat av: Anonym

keps på gym, stenhårt

2008-02-22 @ 08:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback