Jävla latmask

Idag så är det tvättdag som gäller. Så med andra ord mycket spring i trappen, då jag bor längst upp och tvättmaskinerna bor längst ner. Men det är ju bra med lite vardagsträning.
Ska städa lite också tänkte jag.
Då blir det skönt att luta sig tillbaka i soffan ikväll och njuta av lillördagen.. Skära upp lite frukt och mumsa nötter som en annan ekorre och se Grey's.

Appropå tv, är det någon fler som följer
"I en annan del av Köping"? Åh jag blir så glad när jag ser den serien..
Dom är så ärliga, så spontana och så kärleksfulla mot varandra. Tobbe är min favorit! Har aldrig sett någon som svär så mycket som han gör.. Han är lite bitsk också, på ett skönt sett.
"Jävla latmask" haha.




Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha

2008-02-20 @ 13:25:01
Postat av: tobias

Min namne borde vara given på alla premiärfester, nobelmiddagagen eller debattpogram som finns!! Jävla apjävlar;)oslagbart avsnitt!! en kram till min namne och kram till dig nossan;)

2008-02-20 @ 13:38:04
Postat av: tobias

och skönt att han äntligen kommit etta på en innelista tack vare våran internetguru Alex Schulman..

2008-02-20 @ 13:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback