En kreativ tös

Jag känner ett otroligt inspirationsflöde dessa dagar.
Kan säga att jag alltid är kreativ och en intrycksugare. Men nu har jag kommit in i ett extremt flöde, som jag gör titt som tätt.
Håller på att måla en tavla som ni kunde läsa om igår, dessutom målar jag på en annan tavla. Plus att jag gjorde mig själv ett halsband igår. Och på det så drömmer jag bara en massa inspirerande drömmar hela nätterna. Jag drömmer om motiv och tavlor samt att jag besöker olika loppisar och hittar mängder av fina grejer.
Så när jag vaknar känner jag ända ut i fingerspetsarna hur det bubblar i hela kroppen.
Jag vill skapa, skapa, skapa och gå på loppis. Och shoppa nya outfits.

Kommentarer
Postat av: Freddan

tassarna var jäkligt tuffa på din tax tavla =)

2008-02-12 @ 12:13:00
Postat av: tobias

När får man se min tavla:)

2008-02-12 @ 13:12:43
Postat av: johannak

Svar till Tobias:
När den är klar och jag känner mig nöjd med den :)

Postat av: johannak

Svar till Freddan:
Tack så mycket, jag tycker om personlig prägel :)

2008-02-12 @ 13:20:25
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: tobias

trevligt..:**:

2008-02-12 @ 13:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback