Alla hjärtans dag

Vill önska er alla en riktigt bra alla hjärtans dag! Om du så har en käraste eller inte.. Tänk på att du har vänner och familj omkring dig som du älskar, och som älskar dig.

Den
här sötnosen hittade jag på aftonbladet. Och jag kan avslöja att jag och nasse har faktiskt något gemensamt..
Jag har också ett hjärta på min kropp. Ett litet födelsemärke format som ett hjärta på min skuldra/axel. Sött va?

Nu ska jag vara snäll med mig själv och duka upp en dunderfrukost, med massa frukt, nötter och annat.
Glöm inte att vara snäll med dig själv också.

nasse

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh va söt! Hoppas du har haft en toppen dag

Postat av: ulf

nassar..

2008-02-20 @ 10:06:53
Postat av: Ellie

Gud vilken söööt!!

2008-02-20 @ 16:36:53
URL: http://xiao.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback