Trött idag

Igår var det Halloweenfest som gällde för hela slanten. Mötte upp ängeln Nina på förfest dit också Sara kom och hälsade på en sväng. Och efter friska drinkar och läskiga apor så begav sig jag och Nina ner till Oleary's för en massa mer drinkar och dans dans dans. Kul att det kom så mycket folk och att så många var utklädda. Jag körde på en svart oturkatt. Återstår att se om jag bringade någon otur åt folk då..
Tack för en riktigt skoj kväll Nina! Bilder kommer inom kort.

Nu är självaste Fransson här och hälsar på igen. Hon blir här över helgen och just nu ligger hon och sussar på soffan. Ska också hoppa i säng är så tröööött.

jon
Jag och Nina

Kommentarer
Postat av: ...

Ja, du bringade otur på mig..

2007-11-02 @ 08:53:32
Postat av: Anonym

Men tvärtom på mig bringa bara tur :)

2007-11-02 @ 09:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback