Måndag

Idag så har jag och Sara haft möte ang examensarbetet. Känna bra att det är på G.
Kommer att skriva mer om det senare.

Just nu har jag precis skrivit klart ett litet PM om Antropometri som betyder mätning av människans kroppsmått. Skulle vara inskickat prick kl 16. Jag skickade in det 15.59. Det är timing de.
Skolan börjar ju lida mot sitt slut god damn it. Sen är jag klar med min utbildning. Vad underbart! Känns som jag har suttit i skolbänken i 15 och ett halvt år i sträck nu. Ja det har jag ju också, förrutom ett sabbats halvår. Men till sommaren så kan jag kalla mig för masikingenjör. Inte så dumt för en liten brud från lilla Lit om jag får säga det själv.

Så underbart att det börjar bli vår. Håller ni inte med om att allt känns en smula lättare då? Fast det finns ju statistik på att studenterna studieresultat försämras under våren mot sommaren. Tror jag det! Man vill ju hellre sitta ute i solen och snacka med skolkompisar. Och allt annat trevligt som lockar en bort från trista och mörka klassrum. Men det är bara att försöka kämpa på ändå.

I helgen så var det en lugn helg, från det ena till det andra. I fredags så var jag och Tobias och shoppade på stan. Lite till oss själva men också till hans lägenhet. Bland annat två fina Hortensior (blommor). Jag älskar Hortensior. Och dom passar hur bra som helst i hans kök. Sen på lördagen så åkte vi till Åre och kollade lite i affärerna. Hittade mycket fint. Som bland annat ett Kenneth Jay Lane halsband som jag fick av Tobias. Happy happy! Har ett sådant rött sedan i sommras men det har jag gjort själv. Pyssliga lilla jag!

image430

Kommentarer
Postat av: Britta

Halsbandet är jättefint!

Postat av: Ann Dreiman-Lif

Hej Johanna Jag arbetar med Antropometri i mina forskningsstudier.Stora Kramisar Ann

2007-03-27 @ 07:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback