Bra början på dagen

Hade inget speciellt flyt imorse innan jag skulle gå till skolan. Började med att skriva ut exjobbet så att jag skulle kunna ha det och läsa.. Men nä, då får skrivaren spunk. Såklart! Matade ut en massa blad med konstiga figurer på. Och även fast jag stängde av den och satte på den igen.. (ni vet mitt i alla iver - off off of! ) så fortsatte den ändå att skriva ut en massa papper ända tills pappret var slut. Varför händer alltid sånt när man har bråttom?

Solen skiner ju ute så jag skulle dra på min mina glajjor och traska iväg i rask takt till skolan.. Vad händer då? Jo, dom går sönder! Och som om inte det var nog så spiller jag kaffe på min vita skjortklänning när jag väl har kommit till skolan. Whyyyy!

Oh well, nu sitter jag i alla fall och klurar på en redovisning tillsammans med Sara för examensarbetet imorgon. Plus en opponering. Usch, jag är lite nervös för redovisningen..

Ps, jag har fått skavsår också.

Kommentarer
Postat av: freddan

det kommer alltid tre olyckor på rad eller hur man nu säger .. men de borde betyda att det vänder till tur nu då=) det kan ju vara bra när ni skall redovisa o sånt =) att inte de tre olyckorna kom då vill säga

2007-06-04 @ 15:10:27
Postat av: tobias

jag läste det till fyra små olyckor..tre, fyra same same but annorlunda...

2007-06-04 @ 15:58:07
Postat av: France

Hehe otur du ;) ..Du måste skicka bilderna vi tog när jag var upp till mig .. I need them ;) Haha .. Puss

2007-06-04 @ 17:09:13
Postat av: Danne

Det där låter nästa som min torsdag och fredag förra veckan... *huuuuh*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback