Ugglekudde

Kom nyss hem från jobbet och en liten runda på stan. Köpte lite grejer till mina rum och min walkin-closet. Har massa kul att pyssla med mina rum och så. Vill liksom göra om det mesta. Trevligt med förnyelse.
Såg för ett tag sen på Cribs Mtv då dom var hemma hos Vanessa Carlton. Brukar vanligtvis inte sita bänkad framför Cribs då jag tycker de inte ger mig så stor inspiration då alla kändisars hus/lägenheter mest är fyllda med hellre dyra än personliga saker. Men just den gången då dom besökte hennes lägenhet så fastnade jag dels för att hon hade en sån söt liten valp och dels för att hennes lägenhet såg rätt okej ut. Då speciellt hennes sovrum där jag föll för en kudde hon hade i sängen föreställande en uggla. Tyckte den var hur cool som helst. En sån ville jag ha! När jag då, för några dagar sedan, spatserade igenom Åhléns så såg jag till min förvåning en ugglekudde.. Så jag var bara tvungen att köpa den. Så nu har jag den. Vet dock inte om den ska få vila i min säng eller i soffan.

Nu snart ska jag iväg och fiska med pappa, Sara och Magnus.

uggla

Kommentarer
Postat av: freddan

Du e ju själv en nattuggla så den passar ju på din soffa lr säng :=)

2007-07-11 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback