Skiweek är slut

Nu är Skiweek 2007 till sin ända. Kom hem imorse efter att ha städat ur stugan och lastat in alla grejer i bilen och plockat upp Erika. Man ska inte ha klaustrofobi om man skulle ha suttit där hon satt i bilen.
Men det gick bra. Tror jag. Hon log och sa hej då när vi släppte av henne i alla fall. Haha.

Det har varit så himla skoj hela tiden. Längtar tillbaka lite faktiskt. Bodde ju med Sara, Carina och Alexandra i en stuga nära både lift och uteställe. Öppen spis hade vi också, fast tyvärr ingen ved.
Märkte inte ens att vi hade tv förrän någon dag hade gått. Men vi kollade inget på tv heller för den delen.

Vi klev upp och åkte i backarna. Det var sol de flesta dagarna vilket var bra då jag hade spegelglas på mina goggles. Sen gick vi hem eller på afterski, tog någon powernap, och svirade om för kvällens fester. Sen hem, äta korvmacka som nattamat och prata om kvällens bravader, sen hopp i säng för att samla nya krafter inför morgondagens downhill skiing. Fast sista kvällen så tog vi det lugnt hemma i stugan och bara mös och spelade spel.

Bilder kommer. Nu ska jag sova för imorn sätter en ny kurs igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback