Favvo kosmetik just nu

favvo kosmetik


ACOs läppcerat. Bäst av alla läppcerat enligt mig. Innehåller mjukgörande ämnen och vårdande vitamin E. Doftar svagt av vanilj.
Elizabeth Arden Eight Hour cream Skin Protectant. Grym att smeta på nariga ställen. Med andra ord, den fungerar överallt. Lindrar fjällning, rodnad och irritationer. Speciellt bra nu på vintern.
Vaseline Healthy hand & nail. Har aldrig använt en handkräm riktigt förrut. Den här är grym! Mina händer känns mjuka och silkeslena dagarna i ända.
Armani Code. Den här parfymen fastnade jag för då Alex hade med ett prov till Skiweek i Vemdalen. Så den väcker glada minnen vi hade i Vemdalen. Dofter är som bäst, enligt mig, då de skapar minnen. Denna har en något mörk och sexig doft med inslag av apelsin och ingefära, jasmin, exklusiva träslag och ett stänk av honung. För mig räcker det bara med en touch av denna innan utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback