Stryker

Håller på och stryker högar med kläder nu. Efter en massa tvätt blir det ju en massa strykande.. Thats the equation.
Men det är ganska mysigt att stryka kläder.. I alla fall om man lyssnar på ljudböcker. Just nu lyssnar jag på I cirkelns mitt av Dan Brown (ni vet han DaVinci-snubben).
Igår hade vi tjejmiddag hemma hos Sara och Magnus. Det var jag, Sara, Catarina och Nina som hade ordnat en liten avskedsmiddag till Carina som åker till USA på fredag. Det var jättemysigt, vin och en massa gott plock och tända ljus. Imorgon ska vi försöka hinna med en avskedsfika på stan också och säga riktigt hejdå. Jag hatar att säga hejdå. Fast.. There are no goodbyes. Sen på kvällen så åker jag och Sara till vår bror och hans tillökade familj i form av en liten Tilda utanför Herrljunga. Ska bli så kul att träffa Anders, Fredrika och Tilda så ni anar inte! Längtar så mycket så att jag blir alldeles tårögd.. Så där blir vi några dagar. Ska bli skönt att komma iväg lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback