Inköpslista:

  • Mascara. Min nuvarande är förbrukad för länge länge sen, men jag kämpar med den ändå. Min favorit kommer från Make Up Store, men den är väldigt populär så den brukar vara slut ibland. Om den skulle va det så tänker jag testa en från Lancôme som jag hört ska va bra.
  • Lite nytt smink överhuvudtaget. Alltid kul att fylla på med nya smaskiga sminkgrejer i väskan.
  • Något snyggt nagellack, som svart eller mörklila.
  • Underkläder. Åh jag är sjukt sugen på att köpa en massa ny underkläder. Är less på alla jag har nu.
  • Ett nytt underställ för all snowboardåkning i vinter.
  • Nya träningskläder, men blir liksom lite mer motiverad då.
  • Halsduk
  • Sminkborttagningsskum från Make Up Store.
  • Lite pyssel från Panduro hobby. Vill göra nya halsband.
  • Och en ny mobil då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback