Förhöj din mysfaktor

JLO + myskläder

Det är nu, under hösten och vintern, som det är dags att verkligen göra det mysigt för sig.
En kall och blåsig höstkväll, en kylig och mörk vinternatt - det är vi behöver göra det lilla extra för oss själva och dom vi älskar.
Därför har jag valt ut lite grejer som höjer mysfaktorn, och sätter en lite stjärna i kanten på din mysstund.
Från
nelly.se kan du beställa JLO's underbart söta och mysiga.. ja, myskläder. Finns i grått och rosa samt i gröna toner. Så himla gulligt med sidenbandet på byxan/shortsen. Eller kanske bara en söt kort (och lite sexig) morgonrock. Åh jag vill verkligen ha dessa myskläder!
Men innan alla dessa myskläder åker på så ta en dusch eller ett bad. Använd oljor eller skum. Och ta ett litet sprut av din favoritparfym, dock ingen stark. Det ger genast en ny och fräsch känsla.
En höstnyhet är Nina Ricci's nya parfym Nina. "Röda äpplen blandad med citrus noter gör doften gnistrande och lekfull. Doften är mycket elegant och med förförande femininet charmerar hela omgivningen." Mmm.
Levande ljus är något som är viktigt för mig när det överhuvudtaget är mörkt, sommar som vinter/höst. Min pojkvän brukar kalla mig för pyroman. Hihi. Nä, men mycket ljus skapar en otrolig myskänsla. Ett måste! Voluspa har fina doftljus som du kan beställa på bubbleroom. Placera i tv-rummet eller runt ditt badkar.
Till en bra film har man en god bit mat, som man har lagt ner lite extra energi på, eller bara lite snacks.
Och kryp sen ner i en nybäddad säng med din lover.
Mysa är det nya "festa-hårt-varje-kväll-varje-helg".
Även om man om man såklart kan klä upp sig och parta hela natten om man känner för det ibland.
voluspa + nina ricci

Kommentarer
Postat av: Nora

älskar flaskan !

Postat av: Nora

älskar flaskan !

2006-12-15 @ 20:29:43
URL: http://aife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback