Min helg

I fredags så blev det fredagsmys med Tobias. Vi åt bakad potatis framför teven och såg film, "Over the hedge". Åh skagenröran. Tobias gör den bästa skagenröran jag någonsin ätit. god.
I lördags så kände vi oss lite sugna på att gå ut så Perra kom till oss. Och sen kom Stig. Vi gick först in på Marité där det var oktoberfest. Öl överallt, alpklädda bartenders och.. en halvnaken sångare på scenen(?). Ehum. Snittåldern var en bit äldre om man säger så. Alltså, jag säger bara det, kvinnor kan verkligen ha en tendens att bete sig som burdusa fjortisar när dom är fulla. Skrikiga och målinriktade.. där målet är antingen baren, någon "het man" eller dansgolvet (läs: dansgolvet uppe på borden). Det gäller att vara beredd så att en handkedja med fulla kvinnor inte trampar över en.. likt, säg, elefanter. Aja, det är väl roligt att dom har kul i alla fall. Även om det är lite skrattretande sometimes.
Så. På Marité var vi inte långlivade. Vi gick istället till Olearys och träffade lite mer folk vi kände. Där hade vi skoj, min sötnos och jag. Och Perra blev typ våldtagen av någon kåt brud på en toalett när vi skulle gå. "Men vart är Perra?". Stackars Perra.. fast jag tror att han njöt lite ändå. Hehe.
Träffade Nina på vägen ut också. Det var kul! Längesen man träffade henne. Haha, nu minns jag en liten rolig sak jag hörde fel som hon sa. Två vitt skilda ord som kan få meningen att betyda något helt annorlunda.
Så idag, söndag, så har det mest varit lugnt. Jag och Tobias mättade våra hungriga bakismagar med tacos. Och sen kom Perra och hälsade på. Jag tror att han var mer bakis än oss.
En lyckad helg med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback