Geting i rummet

Idag så träffade jag Sara och Carina på skolan vid 16 och pluggade matte ett par timmar. Det var så lugnt och skönt på skolan då. Synd bara att man inte kunde köpa en god kaffe i fiket som är stäng vid den tiden.

Usch, det är en riktigt stor geting på mitt rum! Jag hör hur den surrar ibland. Fast nu vet jag inte vart den är. Tänker inte gå och lägga mig där förns jag får tag på den. Har släckt alla lampor i rummet och tänt en massa lampor ute i hallen för att den ska leta sig mot ljuset, men den verkar alldeles för seg och sävlig för det. Fan. What to do? Kul att lägga sig när man vet att en stor och seg geting håller till i samma rum. Den kan ju förtusan krypa upp i sängen och sticka mig!

........

Nä, nu ska jag gå på getingjakt. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback