Rapport från Cannes - missarna

Och så dyker det ju alltid upp missar på den röda mattan. I det här fallet hittade jag Omar Harfouch's pingla till vänster, det känns helt enkelt inte gala över henne på den bilden. Mer av en strandklänning kanske?

I mitten har vi Claudia Schiffer till trots hennes söta vita träff. En svart bylsig klänning kunde inte annat en bli hennes sämsta val.

Ursula Andress. Nä, bara nää.

Och så Amira Casar. Okej marint är snyggt, ankare och så.. men det där blev för mycket på för lite plagg. Dessutom ser hon inte riktigt bekväm ut i utstyrseln.

Men vem är jag att dömma vad som är miss och träff? Jag säger bara vad jag tycker är fint och inte.


cannes + missar


cannes + miss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback