Nu säger jag godnatt

.. och tack för idag!
Ligger och läser på för Mättekniktentan. Idag har det bara varit läsa läsa läsa. Men nu ska jag lägga mig, annars har jag inga krafter att läsa för imorgon. Åh och jag som vill läsa deckare! Men sånt måste jag lägga åt sidan dessa tentastunder. Annars får jag dålig samvete och undrar varför jag inte läser studielektyren istället. Och så får jag dåligt samvete för att jag inte tränat tillräckligt på sistone. Allt detta "dåligt samvete". Men en promenad hann jag med idag, skönt var det. Fast vädret är ju kasst. Ser ut att fortsätta va kasst en tid framöver.
Heter det inte "sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne"? Jo det gör det, så ge mig lite sol!
Aja. Lektion imorgon klockan 10.15.. och för en gångs skull i G-huset. Äntligen! G-huset är mycket skönare att va i, man kan kila till fiket på rasten och dricka en kaffe om man har lust. Kaffe är bra i tentastunder. Kaffe är inte bra, men koffein är bra för mig just nu.
Klockan slår snart spöktimme och jag måste krypa ned.
Syns och hörs och läses och.. ja allt sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback