Så varmt

Det är så varmt idag. I allafall i mitt rum! Jag gillar inte när det är varmt och man ska sova, jag vill ha det svalt och skönt. Men det var riktigt varmt i mitt rum i natt, så nu har jag ont i huvudet för det. Funderade ett tag på att leta fram min fläkt i skrubben. Den som jag använder på sommaren alltså..

Drömde att jag, Sara och Carina var ute och åkte med en husvagnsbil. En väldigt stor och grym sådan. Och barskåpen fylldes på med en massa konstig sprit och dricka hela tiden, fast vi vågade inte ta. Sen så kom det ett gäng ungdomar och våldsgästade oss och en kille i pyjamas kröp under Carinas säng och letade fram en godispåse som han klappade som en katt. Skumt, jag vet..

Hann se lite av OC igår, slutet. Vilken fin klänning Mischa hade. En sån skulle man ha haft.. vid nåt tillfälle.


Nu ska jag plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback