Resa, resa, resa

Jag längtar så mycket till mina resor jag har inplanerat inför våren och sommaren!
Det 4 Maj så åker jag och min pojkvän till Barcelona och firar hans styvfars födelsedag. Vi kommer att bo på Hotel Marina (bilden här nedanför är på poolen som finns på taket). Vi kommer äta ute och ha mysigt, kolla in all shopping (och såklart shoppa), bada, sola, se oss omkring och, ja, allt sånt där mysigt man gör.
I början av Juli så åker jag och Tobias till hans ställe på Gotland och bara njuter av sommaren. Vi är bjudna på hans kusin Saras bröllop. Då ska vi bada i pool, bada i hav, mysa i solen, äta glass, shoppa, festa och göra allt som faller oss in. Men man vill ju inte missa Yran så lagom tills dess så flyger vi hem.
Btw nu är tentan över. Gick hem direkt efter och sov som en stock. Drömde dock bara om formler. σ = N/A. εt = -v · εn. ø = (T · L)/(G · J). εt = Δd/d0. Bla bla bla. Det brukar bli så, natten innan tentan är värst för då drömmer man bara om det man pluggat på. Man försöker lösa tal i sömnen. Nu är jag mer eller mindre ledig resten av veckan. Ska skriva lite referat av några föreläsare bara. Nästa vecka sätter två nya kurser igång. Mätteknik och Design och Virtuella Prototyper 2...
http://www.superbreak.com/hotels/photo-gallery-8157.htm
Hotel Marina

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman! Sitter och kikar på Magnus bärbara. Vad härligt det ser ut med poolen. Du har många härliga resor framför dig! Jag fick i uppdrag att planera hur han ska ställa sin nya stooorra säng...svårt. Den får ju liksom bara plats på ett ställe. Så därför har jag tillgång till internet för att få inspiration....svårt. Såg att vi börjar dom nya kurserna på tisdag nästa vecka...skönt! Jaja, ha de så bra så ses vi snart! Kram kram!  Sara

2006-03-20 @ 21:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback