Längesen sist

Oj nu var det längesedan jag sist skrev.

Helgen har varit mysig. Ätit gott och haft det trevligt med både Tobias och Sara. Det har ju varit så härligt väder också, så i Söndags så gav sig jag och min syster ut och åkte längdskidor vid Svartsjöarna. 1 mil blev det. Jag är uppväxt med längdskidor. Åkte alltid 1 mil - spåret med familjen när jag bodde i Lit. Smaken av apelsiner färdar mig alltid tillbaka till den tiden.

Igår var Sara och Magnus i Sundsvall. Där besökte Sara en viss butik... Bianco footwear! Så nu har jag skorna jag skrev om tidigare. Jag är grymt snygg i dom tillsammans med mina jeans - shorts. Vissel vissel. Kan tillägga att det är inte exakt samma färger som på bilden, mina har korkfärgad kilklack. Sara är så gullig, jag fick en orkide av henne också som jag har ställt på mitt skönt antika och slitna skrivbord. Mitt rum är mysigt nu.

Såg en fin blus av Zac Posen på Net-a-porter. Den skulle man va fin i.

Idag var det start för dom nya kurserna. Skönt när läraren säger om den ena kursen att den är den mest avancerade som någonsin gått. Alltså Design och virtuella prototyper 2. Men jag tror den blir skoj, vi ska få designa båtar. Jag vet inget direkt om båtar mer än att man kan puttra omkring i en sjö med dom och sitta och fiska i dom. Så det blir en utmaning. Ska designa en riktig racerbåt för i slutet av kursen så blir det ett race. Då ska jag och min båt vinna.

Träffade Tobias på stan sen. Hos frisören. Han har klippt sig och han är sååå snygg! Och han är bara min, hehe. Det blev precis samma frisyr som när vi träffades. Flashbacks!

Aja. Nu ska jag nog gå och krypa ned mellan lakana. Imorn blir det kanske en tripp till fjällen för lite brädåkning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback