En tvärrandig dag

Tja där..
Sitter på skolan och jobbar järnet + att jag är hungrig. Har med mig en lunchlåda med spagettigratäng som jag tänker äta snart. Lunchlådor är underskattade, det är ju så billigt och bra och dessutom så vet man vad man får. Fast jag lever under frasen att man kan unna sig en köpt lunch på något ställe ibland. Men med lunchlådor ibland så uppskattar man den köpta lunchen mer.
Gillar min outfit idag;
Ebbas (eller snarare MQs) randiga tröja. Inte den svart/vita utan den svart/beiga. Me like.
Till denna tröja så matchar jag med Make up stores Lip gloss "zoom". En skön färg som passar perfekt.
Ett par svarta stuprörsjeans.
Får inte glömma mina naglar som är röda, blodröda dagen till ära.
Nä nu måste jag jobba vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback