VM i fotboll

2006-06-10
Kvällen var uppladdad för fotbollsmatch i VM. Carina kom hem till mig och Sara för att äta räkor, dricka vin och kolla fotboll. Eftersom vädret var grymt så satte vi oss på balkongen och njöt av solen samtidigt som vi drack goda drinkar. På bilden längst ned till höger ses vi skåla med våra kaffedrinkar med Mintu i. Mumma..
Carina och Sara längst upp till vänster.

VM + balkong

Efter en stund på balkongen så begav vi oss hem till Andreas och Oscar där festen fortsatte med kortspel och skratt. Ja, ehum.. ni ser ju sjävla att vi börjar se en aning dragna ut.

VM + A&O

Sen bestämde vi oss för att gå ut på krogen, Oleary's blev valet. Och kön var lång! Utanför mötte vi upp Tobias som jag och Carina gick in med. Väl inne blev det en massa dans. Och ja, jag kan ju tillägga att dagen efter var jag lika bakis som bakiskungen själv.
På bilderna längst upp ser ni mig och älsklingen. Bilden längst ned till vänster är på mig, Mattias och Carina. Och den bredvid visar när vi stötte på den glada Kristin.

VM + krogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback