Vårfestivalen

2006-05-24
Den här kvällen var det spikat för Vårfestival på campus i Östersund. Partybrudarna var laddade! Sara, Carina och jag satt hemma hos oss först för att sedan gå vidare hem till Alex och Niklas där det var klassfest. På bilden längst ned till höger, den i sepia, så sitter Alex, Johanna L, jag, Sara och Carina och minns gymnasietiden tillsammans.
Åh mina tejer är så tjusiga. Som ni ser så har Sara på sig skullsjalen som hon fick av mig.
Bilden längst ned till vänster visar att det regnar, inte att vi är tokfulla. Rolig bild tycker jag, man ser Sara och Carina titta fram bakom mig som små freaks. Bilden bredvid är på Andreas, Carina och mig. Bandet som syns på en av bilderna är grymma
Reseda. Som förövrigt tillägnade låten Amy till mig..

vårfestival


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback