Planterat blommor

Idag så har jag och Sara planterat en massa blommor på den ena balkongen. Oj så mysigt det blev!
Jag tycker om blommor. När jag och Tobias skaffar hus i framtiden så ska vi ha en riktigt fin och mysig trädgård har vi bestämt.
Jag kan inte leva utan naturen och växterna. Om jag så bor mitt i en stad så vill jag ha en balkong som jag kan plantera söta blommisar på.
Nu är balkongen perfekt för att sitta och äta frukost på eller dricka en flaska vin på kvällen (dock inte ensam).
Ett tips från mig är om ni vill ha extra mysigt på balkonen när det är mörkt så dra en ljusslinga bland de planterade blommorna.
Såg ett par blommande påsar på
ELLE interiörs hemsida. Fylld med örter, blommor, grönsaker eller bär. Som timjan, persilja, basilika, violer, smultron, jordgubbar eller tomater. Bara att ställa i fönstret eller på balkongen. Smart och smidigt.

blommande påse
Nu tänkte jag ta och käka nåt. Ladda upp för ikväll. Ikväll smäller det.. igen. Hoppas banne mig på att Sverige vinner, annars blir jag arg.. som ett bi.
Ska kolla fotboll med Sara, Carina, Alex och Johanna. Innan hade vi tänkt spela lite kubb om vädret tillåter oss.
Kooom igeeen Sveeerigeee kooom igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback