Personlig stylist för en dag

Kom nyss hem från en liten träff med några kompisar från klassen. Jag och Carina satt och kollade när dom latjade volleyboll, fast det började regna så då gick jag hem.
Idag så har faktiskt jag och Carina varit stylister för en dag. Jo vi gick på stan med Bengt och kollade ut en massa snygga saker. Och han köpte faktiskt nästan allt. Grymt. Sen mötte vi upp lilla Sara efter hon slutat jobbat. Stackarn har ont i ryggen efter gokart kraschen.
Imorgon blir det mys med Tobias. Jag ska överraska han med en middag. Stackarn jobbar så hårt, klart han ska ha lite mys. Baby me love you.

Men oj hörrni, vad snyggt det är med gladiator inspirerande sandaletter! Från det ena till det andra.
Gladiator sandaletter it is.
gladiator sandaletter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback