Min midsommarhelg

Min helg har varit en underbart mysig helg som jag tillbringat med min pojkvän Tobias. Jag tycker om midsommar, känns lite som sommarens nyårsafton. Syrenen doftar och gräset är grönt. Jag och Tobias grillade tillsammans med Camilla och Mattias samt Camillas kompis Jenny. Så gott det blev! Och dessutom tittade solen fram. Hade riktigt skoj. Sen tillkom det lite fler folk till festen. Därefter begav vi oss till Marité för att dansa och ha kul. Där träffade vi på Sara och Magnus också, vilket var kul för jag trodde att dom var "fast" i Ås och festade.

Sen slutade musiken och klockan var 2. Dags för nattamat på Istanbul. Nachos. Eller ska jag kanske säga "natchos". Hihi. Det stod några otrevliga ungdomar framför oss i kön, fyfan ibland skäms man över att va svensk. Här sliter Alex och de andra grabbarna för sitt leverne mitt i natten för att några snorungar ska få sin jäkla kebab. Och vad får dom tillbaka? Otrevlighet rakt upp i ansiktet. Nä om du den där rödhåriga bruden, som prompt skulle käfta emot en trevlig Alex vid ca 02.20, läser det här: skämmes!
Pinsamt är vad det är.

På lördagen så åkte Tobias och köpte en massa gott som han överraskade mig med. Älskling, me love you!! Vi chillade och kollade på medan Sverige blev utspelade ur VM. Sen gick vi på promenad och på vägen tillbaka så hörde vi en kille som stojade och kom framvinglande mot oss. Ingen mindre än Emil "järngänget" Forselius. Haha. "VAAASCHTÄÄÄÄDOMJJJ??". Eh come again? Ja, nåt i stil med "vart är dom" frågade han oss. Flera gånger. Stupfull. Haha han kommer väl från Brunflo va?
När vi kom hem gjorde vi en god pasta och kollade film.
En mysig midsommarhelg med andra ord!

emil forselius


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman! Kul midsommar helg! Jag hade också trevligt på alla ställen jag var på! Stor kram till dig!! Magnus hälsar.
Syster Sara

2006-06-27 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback