I'm bikiniblogging

Har legat ute i solen och glassat. Så nu sitter jag i bikini och bloggar. I'm bikiniblogging.
Försöker få tag på Sara men hon och Magnus ligger säkert på baksidan i Fyrås och solar.
Carina är på att åka dit efter hon jobbat klart. Fan vad trevligt. Ska föreslå tonfisksallad till middag. Längesedan jag åt det nu. Det är ju typ min favoriträtt. Med Rhode island dressing till.
Ska ta med alla mina tidningar som inhanlades i helgen. Ligga på filt och plöja. Säg att mitt första dopp för i år kommer ikväll eller imorgon. Annars blir jag tokig. Jag känner mig efter. Om det så bara blir hopp i! Upp, upp, upp!
Jag är ingen badkruka.
Ta en nattlig promenad på landet. Finns det något bättre än det? Gå runt byn, ned genom berget. Snacka spökhistorier från trakterna. Höra lite skvaller från Carina sen i lördags.
Nu ska jag testa ringa syster igen.
"Sara".. yes jag fick svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback