Göra comeback i fotboll?

Satan i gatan vad skönt att Sverige tryckte in det där jäkla målet. Eller snarare Ljungberg.
Det var trevligt hemma hos Johanna! Först hann vi med en snabb variant av kubb. Mitt lag vann inte. Snyft.
Sen bänkade vi oss. Jag, Sara, Carina, Alex och hennes lillasyster Erika, Susanne, Bengan och så Johanna. Popcorn och en massa gott serverades. Ett mål serverades av Ljungberg.
Pratade lite med Johanna om fotboll. Jag, Sara och Carina saknar ju fotbollen riktigt mycket! En gång i tiden spelade vi i HLKs damlag. Det var tider det. Jag gjorde mer än hälften av alla mål en säsong, en liten notis bara. Johanna spelar förövrigt i Opes damlag och tyckte att vi skulle börja spela med dom. Hon ska skicka deras träningsschema så vi kan komma och kolla och vara med nån gång.
Hm kanske att man ska ta och göra comeback?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback