Blogg från Gotlandia

Hej allihopa!
Det var inte igår...
Sara har visst inte hunnit med att gästblogga.
Kanske att jag får min pojkvän Tobias att gästblogga nån dag framöver.
Hoppas att det inte har varit allt för jobbigt utan mina inlägg, hehe.
Allt är bara bra här på Gotland. Sol och fint väder varje dag. Kommer nog hem med en liten bränna.
Oj oj det hra hunnits med mycket. Allt ifrån slapp solning på stranden, dopp i poolen till fest fest fest på Hamnplan 5 och Gutekällaren. Kom visst med på nån vimmelbild på Gutekällarens hemsida som jag ska lägga in vid ett senare tillfälle. Är nyss hemkommen från andra sidan av Gotland, jag och Tobias tog en tur dit och åt räkor. Gott som tusan var det! Nu skiner solen på mig när jag tittar ut mot havet.
Jag får berätta mer i detalj när jag kommer hem. Här vill man ju inte hänga vid datorn varje eviga dag. Finns så mycket annat att göra.
Hoppas att allt är fint där hemma. Vi syns på stråket nästa vecka. Kommer hem på Söndag.
Puss och kram speciellt till min syster Sara om du hinner läsa det här!

Kommentarer
Postat av: Sara

Heeeeej syster!! saknar dig här hemma! Kul att läsa lite va ni har hittat på! här e de toppen väder, synd bara att man jobbar dessa fina dagar. Hade de jätte trevligt med magnus familj i torsdags! Nu syns vi snart! Stor kram!! Sara

2006-07-22 @ 17:28:52
Postat av: Carina

Roligt att catcha upp lite på din blogg nu när man ändå sitter på arlanda och väntar.. Jag kommer hem imorrn jag också, precis som du. Ser fram emot en rolig yranvecka =)

2006-07-22 @ 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback