Misströsta ej

För jag är tillbaka!
Har haft lite krångel med Firefox, så nu har jag installerat det igen vilket innebär att jag kan blogga igen. Woho!
Har kännt mig riktigt frustrerad när jag inte kunnat bloggat. Inte det minsta ord ens har jag kunnat förmedla.
Men nu ska jag hålla er kära läsare uppdaterade.

Imorse var jag och Sara på en powerwalk innan hon började jobbet. Sen åt vi en frukost ute på balkongen. Ah svalt och skönt! Nu håller jag på att stryka en massa kläder. En fråga bara, brukar ni stryka era trosor? Eller är det liskom lite onödigt.
Här om dagen så cyklade faktiskt jag och Sara Frösön runt. Vilka uppförsbackar! Ja, några nedförsbackar var det också. Inte som att cykla på Gotland i allafall, där det är alldeles platt landskap. Där handlade det bara om med eller motvind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback