Känns som lördag

Det känns som om det är lördag idag. Men fredagen har ju bara börjat.
Var som sagt och kollade fotboll med Tobias igår. Vi tog en liten roadtrip till Svenstavik. Mysigt värre, jag älskar roadtrips!
Idag åt jag tacobuffé till lunch på Krikelins med Tobias. Det är alltid tacobuffé där på fredagar. Mums.
Sen höll jag Sara sällskap på hennes lunch, det blev en macka på Starlanders för henne.
En hemskt otrevlig människa gick förbi oss när vi satt där på uteserveringen. Snacka om att jag gömde mig bakom mina solglasögon då. Det gjorde nog hon också för den delen..
Träffade fröken Carina också. Hon känner sig laddad inför skolstarten tror jag, hehe..
Nä nu ska jag ner på stan och träffa Tobias vid 15 och handla lite mat.
Men först ska jag blåsa håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback