Jag har fått en kamera

Jippii, jag har fått en digitalkamera från Tobias!
Nu kan jag ta en massa nya bilder till min blogg.
En massa fina bilder.
Åh vad kul.

Åt som sagt lunch med Tobias idag. Det var mysigt och han var så snygg i sin tröja. Hihi.
Sen gjorde jag Sara sällskap på hennes lunch. Hon visade mig en massa nytt dom fått in på Triumph.
Dyrt med ack så fina underkläder.
Träffade Carina en sväng på Mister också. Ska spela minigolf nån dag har vi bestämt. Och kolla på den berömda "boråsfilmen".
Följde med Sara och shoppade lite också. Hon köpte en grymt snygg grå kofta och en grymt snygg rutig skjorta. Grått stickat och rutigt är det som kommer hörrni. Min syster är cool.
Ska till Tobias snart och äta salaminachos. Jag vet det låter skumt men är så gudagott.
Man tar vanliga runda nachos med en skiva salami på sen lite salsa och ost, och in i ugnen tills osten smält lite. Till det dippar man i gräddfil eller creme fraiche. Testa det ni också vettja!
Sen ska vi nog iväg och kolla när Ope möter.. Svartvik, tror jag att det var. Efter det blir det nog bio.
Ciao och ha en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sötnos där! Mysigt med lite sällskap på lunchen på dessa långa dagar, uppskattas verkligen! Kul å shoppa lite med dig också. Klarar mig inte utan dig;) Nä- skönt att va hemma och få pusta ut lite! Syns kanske på bion då. KRAM

2006-08-11 @ 18:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback