Att finnas till hands vid packning..

En ny vecka har börjat. Sista veckan på "sommarlovet"..
Nästa vecka börjar skolan.
Ikväll åker Sara och Magnus mot Malaga. Fasen vad skoj för dom!
Dom flyger tidigt imorgon bitti.
Så idag ska jag väl vara till hands när Sara packar sina grejer. "Nja.. ta inte de, ta den här i stället... den andra kommer du nog säkert inte att använda". Typ så.
Klockan ett ska vi träffa Carina för en fika. Och förhoppningsvis Camilla om hon inte har åkt hem.
Började på en ny chiclit igår av Marian Keyes. Har inte blivit mätt på såna än. Jag brukar ju alltid varva med olika kategorier. Oftast läser jag inte två liknade på raken. Ena gången en deckare (någon av Anna Jansson), ena gånen en chiclit eller drama.. ja ni hajar.
Berättar med om helgen sen. Nu ska Sara använda datorn.


Kommentarer
Postat av: Syster Sara

Ville bara säga att jag Älskar dig mest av allt i hela världen!!! Tack för allt pepp inför flygresan. betyder ortoligt mycket!
Vi hörs och syns snart! Ta hand om dig!
Stor kram
Sara

2006-08-28 @ 20:01:27
Postat av: johannak

Svar till Syster Sara:
Du är bäst och jag älskar dig mest av allt!!!!!!
Ta hand om dig och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback