Doftande bad + VM i stan

Jag sitter och luktar på mig själv hela tiden..
Har precis tagit ett behagligt bad. Och som badskum använde jag mig av
Japanese cherry blossom från Body Shop, som min syster tipsat om. Den serien doftar gudomligt. Och nu har jag smörjt in mig med dess bodybutter.

Vilken underbar dag det är ute också. En riktigt vacker vinterdag, med klarblå himmel och bländande snö. Ska möta upp Sara när hon slutat, så då blir det nog en promenad i det härliga vädret.
Fast jag känner mig fortfarande trött efter lunginflamationen. Blir typ yr och anfådd bara jag går genom ett rum.. Så det blir en lugn prommis med andra ord.

Annars då? Jo jag funderar ut vad jag vill med min framtid. Har lite saker på G framöver. Sen så är det ju skidskytte VM i stan, och det gillar vi! Så jag ska försöka gå på endel tävlingar och passa på att njuta av en kokande stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback