Sommarjobb till mig?

Nu har jag och Veronica skrivit klart våran och Saras laborationsrapporten i biomekaniken där vi skulle läsa av olika krafter i musklerna i armen när man skottar snö med en spade. Skönt att den är klar!
Så nu är det bara att bege sig ut i det fina vårvädret och bli mer brun. Ahhh.

Åt lunch med Tobias idag. Tacobuffé på Gamla Teatern. Mm mycket vitlök känner jag. Oh well, det är bra för hälsan har jag hört. Vitlök och vårsol. Kan det bli en bättre komb?

Ska ut i dagarna och söka sommarjobb också. Har sommarjobbs ångets. Vill verkligen ha ett jobb! Är grymt sugen på att jobba. Skulle helst vilja jobba i någon klädbutik här i stan eller en inredningbutik. Åh jag vill verkligen det.

Annons: Är du från Östersund och läser min blogg? Och har ett grymt jobb som du tror skulle passa mig? Hör gärna av dig till mig hihi. Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Trixie

Ja du kan ju alltid få vara min hemhjälp i sommar du vet sköta hushållet och sånt där ;) medans jag jobbar arslet av mig :P husrum Mat ingår ! :P

2007-03-30 @ 20:48:57
Postat av: Trixie

Ja du kan ju alltid få vara min hemhjälp i sommar du vet sköta hushållet och sånt där ;) medans jag jobbar arslet av mig :P husrum Mat ingår ! :P

2007-03-30 @ 20:49:00
Postat av: Freddan

du har ju kassa vana så detta löser sig me tålamod kan jag lova =)

2007-03-30 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback