Middag på Brunkullan

Igår hade jag, Sara, mamma och pappa middag på Brunis. Oj så hungrig jag var när jag satte mig vid bordet.. Och oj så gott det var. Den där trädgårdstoasten är inte att leka med. Trevlig kväll, god mat, gott sällskap och trevlig personal. Våran servitris kände igen oss.. "Jag hade er förra året också va?" sa hon med ett leende. Vi brukar alltid gå dit och ha familjemiddag när mamma och pappa går på semester. Nästa år så kommer en ny generation vara med.. Lilla "knodden" som beräknas komma och ca en vecka. Ska bli så kul att bli faster!


Sara, pappa och mamma mumsar


Jag och mina favoritpjäser från förra året


Åh, chokladtryffel!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Vad mysigt ni såg ut att ha. Familjemiddagar är alltid trevligt. Tänkte fråga om du har lust o förklara hur du gör dina snygga bakgrunder? Eller ska vi säga eventuellt kommande... :-) Kram /den andra johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback