Varmt när det ska va kallt

Igår var jag på middag hemma hos Tobias halvsyster med familj. Det var jätte trevligt! God mat. Fint hus. Söt hund. Vi spelade Buzz till kaffet också. Det gick vägen om man säger så he he.
Innan jag gick dit så kom min kusin och hennes familj som bor i Stockholm och hälsade på här hemma. Dom hade varit i Åre på lovet. Hennes döttrar Wilma och Linnea har vuxit lite sen sist. Hur söta som helst!
Ikväll kommer Tobias och hans mamma samt hans styvfar hit hem på middag. Mycket middagar känns det som.

Nu ska jag på skolan och plugga lite försöksplanering med Sara och Carina. Vi lär nog va dom ända där känns det som. Men jag är trött. Har sovit jätte dåligt inatt. Mitt rum känns som om det är för varmt när jag vill ha kallt och för kallt när jag vill ha varmt.

But i guess thats life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback