Lucia fest. Igen

I fredags så var det fest som gällde. Närmare bestämt lucia fest. Nästan alla var där utom Jennie och Sanna. Sing star var uppriggat, skålar var fyllda med alltifrån Wherters till chips, glasen var fyllda med alltifrån vin till jello-shots (som inte hade stelnat än, men det gick ner, de gör det alltid). Malin var bäst på att sjunga. Man blev ju glad om man hamnade i samma lag som henne om man säger så. Och mindre glad när det stod Malin mot... Johanna. Attans. Haha. Men det var kul ändå!

Sen sjungde vi snaps/shotsvisor. Jag har aldrig varit bra på sådana. Men en kan jag och den förde jag vidare till mina luciaflickor. Och den tog dom med storm verkar det som. För sjung dom inte den i farstun i full håg med att lägga på läppglans, så sjöng dom den i taxin till stan. Eller varför inte på gågatan mot Seven, eller inne på Seven. De var himla skoj i alla fall!

Väl inne på Seven så dansade vi typ hela tiden. Tills vi blev trötta och satte oss ner en stund. Jag och Malin och Elin + "Michael Scofield". Ja, han var tydligen lik han, fast jag och Malin kunde sträcka oss till att näsan var lik. Och kanske de pliriga ögonen. Men, i alla fall, då kommer en kille fram till mig och vill dansa. Jag säger vänligt nej tack och att jag är trött. Men han ger sig inte. "Men du får en drink då". Eh nej tack jag sitter här med mina kompisar och tar det lugnt. "Jo men kom igen, du får en drink i baren". Som om jag skulle vilja dansa med dig bara för att jag får en drink typ. Sen kom han fram till mig igen när jag och Malin skulle hämta ut jackorna. "Kom jag vill dansa med dig". "Nej jag ska hämta ut min jacka" sa jag då. Då började han bli otrevlig och slet i min arm. "Men kom jag vill prata med dig!". Då drog jag åt mig Malin och sa att hon var min flickvän haha. "Nä hon blir så himla svartsjuk om jag pratar med andra" sa jag då. Sen rev han mig på armen när vi gick iväg. Trist när de går överstyr tycker jag.

Men annars så var det en grym kväll! Så tack Malin, Elin, Kajsa och Evelin om ni läser det här.

moi
Klänning kvällen till ära

sjunger
Jag och Evelin sjunger och fular oss

e o k
Elin och Kajsa. West side

gänget
Vimmel från Seven

girls
Malin har somnat på mig

tre
Vimmel från ostersund.cc

mike
Kände mig tvungen att ta med Scofield också

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vilken rolig kväll! Synd att man var bortrest annars hade man ju gärna joinat erat gäng!
Kram Sara

Postat av: Sara

...Och Johanna-du ser faktiskt ut som en filmstjärna på kortet längst upp!

2007-01-29 @ 13:28:25
URL: http://sarak.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jättesnyggt hår och superfin outfit!

2007-01-29 @ 14:08:51
Postat av: johannak

Svart till Sara och -----: Tack så mycket hörrni vad himla glad jag blir! :)

2007-01-29 @ 15:37:39
URL: http://johannak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback