Snart bär det av

Sedärja. Då var det fest under någonstans. Fast det är väl det på väldigt många håll såhär års. Själv så ska jag springa till sängen och somna. Upp med tuppen imorgon jag ska för färd ner till bror med familj där vi jul kommer att fira. Som Yoda jag skriver.
Nä. Men i alla fall.
Men först ska jag bara packa det absolut sista. Det är skönast, annars kommer jag bara ligga och tänka på vad jag har packat och inte packat..
Alla julklappar är dock inhandlade. Fjuu! Känner att jag borde haft på mig värsta träningsoutfiten med löparskor. Men då vet jag det tills nästa år.. Då blir det joggingbrallor och svettband. Någon annan som är på?
Men jag har bara slagit in Saras julklappar. En av paketen blev ganska så rolig till utseende om jag får säga det själv. Ett konstverk. Ett mästerverk. Ni kanske får se någon bild på detta framöver..

Men om jag inte hamnar mer på den här bloggen, den här underbara bloggen, innan jul så önskar jag Er alla en RIKTIGT GOD JUL!

Och klicka här så är ni snäll, för då får ni klappar av tomten på julafton:
BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback