Feelin' dizzy to da wizzy

Hu vad jag känner mig yr idag. Funderar starkt på om jag har en svag diabetes eller nåt.
Har i alla fall gått med Sara på stan imorse och kikat lite. Innan hon skulle jobba så åt vi en glass i solen. Mmm Magnum med kaffesmak..
Sen när jag gick hemåt så började jag känna mig så yr så jag nästan höll på att svimma i kyrkparken. Var tvungen att sätta mig ner och andas och koncentrera mig på att inte ramla ihop. Usch det var inte kul.. Så kom det en massa alkisar också och flockades kring mig som om jag vore en sockerbit. Eller snarare en ölburk.
Kan jag få vara yr i fred!
Aja, jag fick i mig en bit mat och det började kännas bättre men nu börjar jag känna mig yr igen.
Känns som om jag ofta är yr.
Kära Bullen, kan jag vara en svag diabetiker?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Motion?

2007-08-24 @ 22:27:05
Postat av: Anonym

Det låter mer som att du har lågt blodtryck.

2007-08-25 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback