Nästan sjuk

honung

Mitt uppe i tentapluggandet så håller jag på att bli sjuk. Som om jag har några krafter kvar?
Satt på skolan imorse med Sara och Carina och räknade matte. Miniräknaren i ena handen och varmt honungsvatten i andra. Mm det värmde gott. Några dagar kvar bara.
Sen åt jag lunch med Tobias på stan och efter det så höll jag Sara sällskap på hennen lunch när hon jobbade.
Och jag som hade tänkt träna BoxJocks ikväll. Men jag måste verkligen spara mina krafter inför tentan, för jag får verkligen inte bli sjuk!
Nu hade jag i alla fall tänkt att vila lite annars kommer jag att somna i matteboken. Och det känns ju lite onödigt. När jag vaknar ska jag ta och renskriva en massa tal för imorgon, dricka massvis med honungsvatten (vilken tur att jag älskar det) och äta starkt vitlöksbröd. Men först - en alvedon.
Man måste unna sig något mysigt också! Så ikväll, när jag har pluggat klart, så ska jag och Tobias kolla lite film och bara ta det lugnt.
Nä godnatt för ett tag. Och nej, jag är ingen pensionär bara lite sjuk. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback