Snöoväder imorgon?

Har precis haft delredovisning av våra projekt. Det blev Sara och Carinas grupp som fick redovisa. Synd för Sara att hon missade det, den lilla sjuklingen.
Har suttit med inbjudnindgskorten hela morgonen. Dom är typ klara. Lite finjusteringar bara.
Ska träffa Tobias när han slutat jobba så han kan få lite inbjudningskort att dela ut.
Har funderat på en ny utklädning till den festen. Fan, jag ändrar mig hela tiden. Måste bestämma mig snart för det får verkligen inte fixas i sista stund. Då blir det aldrig riktigt bra. Fårse om Sara och Carina kommer köra på liknande tema. Skulle va kul.

Jag är så hungrig nu. Ska hem sen och laga lite couscous-sallad till min kära sjukling. Åh det ska bli så gott. Åt ingen direkt frukost idag. Magen börjar göra revolt. Kurr kurr!

Hörda att det skulle bli snöoväder imorgon. Får väl se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback