Matte + coucous-biffar + träning

Idag så hade vi först mattelabb på skolan i programmet Matlab och efter det så hade vi mattelektion. Simpla beräkningar än så länge. Men det kändes som om lektionen aldrig ville ta slut. Kan det bero på att man var så hungrig och satt och suktade efter couscous-biffar med myntasås till? Eh ja.
Lunchen var så himla god! Måste bara göra couscous-biffar hemma nån gång. Jag brukar ju göra couscous-sallad ganska ofta med currysås till. Antar att det bara är att steka på själva couscous-mixen och blanda lite youghurt med mynta så är det klart..
Mmm.

Sen fick jag sjukt ont i magen (läs: mensvärk, inte pga maten). Så nu ska jag kura ihop mig lite i sängen så jag är laddad inför träningen ikväll. Det blir nämligen box, för första gången. Förra veckan hade jag ju bokat men blev tyvärr sjuk.

Dagens outfit var i alla fall:
 

  • tröjklänning
  • halsband, design Johanna Karlsson

halsband


Kommentarer
Postat av: Deeana

Du är utmanad!!
http://blackandwhite.webblogg.se/051006152827_deeana_rolig_utmaning.htmlt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback