Födeledagsfirande x 3

Igår var det födelsedagsfest x 3 som gällde. Mamma fyllde år, Tobias fyller år imorgon men vi alla firade honom igår och Petra fyllde också år igår. Jag, Tobias, Sara, Magnus, mamma, pappa, Ann, Klas, Gunilla och Sven-Erik var ute och åt på restaurang. Väl där så blev det en massa presentutdelningar fram och tillbaka. Det var riktigt mysigt och kul att så många kunde komma!
Sen åkte jag och Tobias hem till Petra och Nico där lite folk hade samlats för att fira Petra. Hon fick ett presentkort på Hamngatan 12 av mig och Tobias. Det var väldigt skoj där och bålen var en höjdare!
Fram emot småtimmarna så tog jag, Petra och Ylva en promenad några kvarter. Skönt med lite frisk luft. Det var dock lite för halt för att tre goa och glada tjejer skulle hålla sig vertikalt mot backen! Och så "spinade" (spionerade) vi lite grann. Hehe.
Vi gick aldrig ut på något ställe. Det var så mysigt och trevligt på Petras fest, så vi stannade hellre där. Vid 2-tiden så åkte vi hem. Och i natt kände jag mig ganska så bakis. Men i morse mådde jag helt ok.
Idag så fortsatte firandet av Tobias med middag och mer presenter. Och imorgon, på hans riktiga födelsedag, så ska jag laga middag åt han plus att han ska få min present.
Sammanfattningsvis en väldigt bra och rolig helg! Nu ska jag ta mig an lite matte. Men först ska jag tvätta bort lite vinfläckar från mina kläder. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback