Det stundas för helg

Även fast jag har sommarlov så känns ändå helgen speciell. Då är det liksom extra extra ledigt.
Tobias kommer snart och plockar upp mig, då ska vi åka och handla mat. Sen blir det mys.
Sara ska jobba med nåt typ av serverings grejs ikväll i Ångsta. Så hon tar en liten powernap nu. Vi var och handlade lite mat hem förrut. Och två tidningar blev det också. Veckorevyn och Glamour. Fast ELLE är ändå min favvis. Fick värsta prenumerera-på-tidningar infall igår morse. Började renumerera på ELLE igen, sen blev det Glamour och Veckorevyn (som har blivit bättre nu när Ebba tagit över, känns mer "vuxen" på någe vis). Jag älskar magasin! Skulle vilja få ELLE-interiör i brevinkastet också men tre tidningar får räcka. Just det, prenumererar ju också på Illustrerad Vetenskap. Den är bra. Så.. fyra tidningar får räcka.

Imorgon är det fotboll för hela slanten. Tänkte försöka hinna med och åka och kolla när Tobias spelar match. Så där har jag första matchen. Sen är det såklart Sveriges premiär i VM mot Trinidad tobago. Den får man bara inte missa. Minns EM. Var i Göteborg hos min storebror Anders och hans fru Fredrika. Åh det var så mysigt. Fint väder och så gick vi och beställde ungsbakade pizzor med mozarella på. Sen gjordes det en massa mål för Sverige. Det var så mysigt när Anders bodde där. Nu bor dom i Växjö.

Ja men lördag är i alla fall = fest.

Nä nu måste jag dra, Tobias kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback